Oogst

Onder Oogst lees je de oogsten (artikelen, blogposts en nieuws) van onze leden.

Heb je zelf nieuws dat je graag onder de aandacht wilt brengen bij de leden? Een toffe nieuwe campagne gelanceerd? Een nieuwe klant aan jullie portfolio mogen toevoegen? Een collega onder de aandacht brengen? Een inspirerend blog dat je graag wilt delen? Meld jouw Oogst dan eenvoudig aan via deze link.

 

Pak aan!

Door: Robert van de Wiel

Onze in 10 jaar opgebouwde en uitgediepte – kennis, kracht en creativiteit gebundeld in een fysieke verzameling content. Een Merkwaardig Boek, in alle betekenissen van het woord.

27 maart 2017 om 03:25

Door studenten gerund online marketingbureau van start

Door: Pieter Voogt

Vanaf 1 september is het splinternieuwe online marketingbureau Happy Talents Tilburg in bedrijf! Zes enthousiaste talenten met ondernemersbloed van Fontys Commerciële Economie Tilburg en de specialisten van het in Tilburg gevestigde PauwR gaan gezamenlijk aan de slag met online marketingvraagstukken van ondernemers in Tilburg en omstreken. Happy Talents Tilburg vind je in een bruisende hub aan de Willem II-straat, hartje centrum.

09 september 2022 om 12:16

Clien Communicatie van start

Door:

Per 1 is Carline Klijn – van Best een communicatiebureau gestart. Wat gaat dit lid van onze communicatieclub precies doen?

07 juni 2017 om 09:04

PauwR ontwikkelt Snapchat-filter voor Kärcher op de Zwarte Cross

Door: Pieter Voogt

Kärcher wilde haar partnership met de Zwarte Cross op een ludieke wijze laten ondersteunen door een online campagne. Hiervoor ontwikkelde PauwR een speciale Snapchat-filter die perfect aansloot op het motto van de Zwarte Cross “Leven vóór de dood”. De filter bereikte uiteindelijk meer dan 6 keer het aantal bezoekers van de Zwarte Cross, bijna 1,5 miljoen mensen!

06 september 2018 om 01:07

PauwR wint DIA Award voor Fuze Tea campagne

Door: Pieter Voogt

Bij de 10e editie van de Dutch Interactive Awards heeft PauwR een DIA Award gewonnen voor de Fuze Tea campagne voor Coca-Cola European Partners. In de categorie Campagnes werd deze hyperlocal campagne beloond met een Silver DIA Award!

25 juli 2019 om 03:48

Brabantse GIG uitgeroepen tot nummer 1 videoproductie bureau van Nederland

Door: CCB redactie

Onze hoofdsponsor GIG is door FONK uitgeroepen tot hét videoproductie bedrijf van Nederland binnen de Fonk150 best agencies verkiezing! En daar zijn we natuurlijk trots op!    GIG nummer 1 in de FONK150   Elk jaar beoordeeld online platform en magazine FONK de Nederlandse bureauwereld. In deze prestigieuze strijd waarin Nederlandse bureaus zich verdringen om … Lees Meer

23 november 2022 om 02:52

PauwR kiest voor Happy Horizon groep

Door: Pieter Voogt

Digital Marketing Agency PauwR uit Tilburg sluit zich aan bij de Happy Horizon groep uit Eindhoven. Hierdoor groeit de Happy Horizon groep in medewerkers naar ruim 310 digital specialisten op het gebied van marketing, development en creatie. PauwR gaat, samen met zusterbureau Flashpoint, specialist in e-commerce, de Tilburgse hub vormen van de groep.

08 juni 2021 om 08:45

HILDING ANDERS KIEST VOOR TALK ABOUT

Door:

TALK ABOUT gaat diverse PR- en communicatieactiviteiten uitvoeren voor Hilding Anders Nederland (bekend van o.a. Pullman en Eastborn).

28 november 2018 om 11:19

Een ‘fenomenaal spektakelstuk’ van Veldkamp Produkties

Door: CCB redactie

Vakjury betitelt de film Sioux van Veldkamp Produkties als ‘fenomenaal spektakelstuk’ bij uitreiking Gouden Reiger Tijdens ‘De Avond van de Opdrachtfilm’ die 1 november plaatsvond was Veldkamp Produkties aanwezig dankzij een nominatie in de categorie ‘Kwaliteit / Effectiviteit’ met de film ‘We Bring High-Tech To Life’ die door Veldkamp Produkties geproduceerd is in opdracht van … Lees Meer

22 december 2018 om 09:25

Fotografie voor Alku

Door: Rene Hulst, van der

In opdracht van Bureau Zuid in Tilburg realiseerde Rene van der Hulst de fotografie voor de nieuwe kozijnen en deuren productbrochures voor Alku. Vijf locatie’s in Nederland werden bezocht en vastgelegd om een optimaal beeld te geven van de mogelijkheden en kwaliteit van Alku. Art-direction : Joost Robben, styling : José Martens

16 november 2017 om 10:23

Lancering Auditorium58

Door: Antoine de Jong

Voor een nieuwe eventlocatie ontwikkelde de studio van MIXED.Industries een naam, huisstijl en online strategie. Een van de meest belangrijke usp’s van deze locatie is de perfecte plek. De eventlocatie is gelegen aan de snelweg A58. De naam Auditorium58 is daar direct uit voortgekomen.
MIXED.Industries realiseerde ook de website, de social kanalen, friste de google vermelding op en zorgde voor online aanwezigheid op specifieke locatiesites. Een uitgebreide search-campagne is inmiddels gepland.

17 november 2017 om 01:18

Nieuw communicatieconcept De Rooi Pannen ter bekroning van het 50-jarig jubileum

Door:

De Rooi Pannen staat voor kwalitatief, hoogstaand onderwijs en is uniek in zijn soort, de regio en véél meer dan een school. Het 50-jarig jubileum bleek de perfecte gelegenheid om het nieuwe communicatieconcept te lanceren. De leerling staat al jaren centraal, maar nu ook online in the spotlight.

23 november 2017 om 09:45

Factor Tachtig gaat voor goud met de Run Live Truck

Door: Lonneke Hoondert

‘Een voorbeeld voor alle content marketing aanpakken. Een in alle aspecten gedurfde en consistente aanpak’, aldus de jury van de Grand Prix Content Marketing Awards tijdens de uitreiking van 16 november. Factor Tachtig is apetrots op de gouden award voor B2B die het team samen met SAP Nederland mocht ontvangen voor de Run Live Truck-campagne.

29 november 2017 om 09:02

Factor Tachtig is HubSpot Silver Partner

Door: Lonneke Hoondert

Factor Tachtig is al langer leverancier van het inbound marketing platform HubSpot. Daar plakken de Liempdse merkmakers nog een heuse titel aan vast. Factor Tachtig is Silver Partner geworden van HubSpot. Daarvan zijn er op dit moment slechts zes in Nederland.

29 november 2017 om 09:03

Merkwaardig gedrag met 23plusone

Door: Lonneke Hoondert

Jeroen van IJzendoorn, merkdenker en strateeg bij Factor Tachtig heeft zich aangesloten bij het internationale 23plusone Friends netwerk. Met de 23plusone methode maak je gebruik van de 24 fundamentele drijfveren van de mens om ze te verbinden met je merk.

29 november 2017 om 09:03

Estate Internet in FONK top 50 beste bureaus van Nederland

Door:

FONK Magazine publiceerde op 29 november de jaarlijkse top 50 beste bureaus van Nederland. Deze bureaus hebben bewezen goed voor hun klanten en werknemers te zorgen. Estate kreeg een mooie 7,8 van haar klanten en is specialist in B2B. Het was nog lang onrustig in Tilburg…

30 november 2017 om 01:38

Bex advies rondom het coronavirus en crisiscommunicatie

Door: CCB redactie

Communicatie in tijden van Corona: we zijn er nu allemaal druk mee. Voor onze vrienden van Bex Communicatie is crisiscommunicatie hun specialiteit; zij weten wat wel en niet goed werkt. Om ons allemaal een handje te helpen, hebben zij een document gemaakt met adviezen en praktische tips rondom het coronavirus en crisiscommunicatie. Doe er je … Lees Meer

18 maart 2020 om 09:26

Vergaderlocatie mét golfsimulator geopend in Tilburg

Door: Pieter Voogt

Een vergaderlocatie met golfsimulator opende CCB lid en -sponsor Pieter Voogt dit jaar in hartje Tilburg. “Zelf maak ik er heel graag gebruik van, maar ik ben ook vaak onderweg of werk thuis. Het pand is zo gaaf geworden dat het bijna misdadig zou zijn om het dan niet aan anderen beschikbaar te stellen via verhuur van een dag of langer.”

20 september 2023 om 08:46

Wie dit leest is kunst

Door: CCB redactie

Menig CCB-lid klust er nog aardig bij als vrijwilliger. Zo zet fotograaf Raldo Neven zich in voor de Living Museum Tilburg, een vrijplaats voor talentontwikkeling en persoonlijk herstel. Daklozen of mensen met een psychiatrische achtergrond of een verslaving kunnen er kunst maken en zich creatief uitdrukken. Het initiatief bestaat dit jaar vijf jaar. Dat werd … Lees Meer

20 februari 2022 om 10:11

De Code helpt OMW2 op weg naar succes

Door: CCB redactie

OMW2, oftewel On My Way To, is een mobiliteitsoplossing voor ondernemers en zzp’ers, ontwikkeld door bedrijf XXlmo. Voor de naam, de visuele stijl, de messaging en de communicatiemiddelen is reclamebureau De Code ingeschakeld. XXImo’s oplossing concurreert op aanbod én prijs, dus de propositie was snel duidelijk: ‘maximale mobiliteit tegen minimale kosten’. Passend bij de ‘en … Lees Meer

15 februari 2022 om 03:39

Geld is tijd: de nieuwe campagne van o2Factoring.

Door: CCB redactie

Factoringbedrijf o2Factoring lanceerde afgelopen zomer de campagne ‘Geld is tijd’ in samenwerking met Scheepens – Your Creative Agency. O2Factoring geeft met de campagne een tegengeluid aan de 24-uurseconomie die gekenmerkt wordt door de opzwepende uitspraak: tijd is geld. ‘Geld is tijd’ overstijgt het campagneniveau waar het nu als nieuwe bedrijfsvisie fungeert voor het factoringbedrijf. Als … Lees Meer

20 september 2023 om 11:06

Permission Based Marketing voor Melitta

Door: Pieter Voogt

Deze case is een blauwdruk voor de toekomst van marketing: Permission Based Marketing. Consumenten krijgen niet ongevraagd reclame te zien, maar kiezen er zelf voor of zij de boodschap interessant genoeg vinden om deze te bekijken. Door optimaal gebruik te maken van de mogelijkheden die de huidige techniek te bieden heeft, kiest de doelgroep zelf of zij meer relevante uitingen te zien krijgt.

27 maart 2017 om 11:45

Voor al je onlinemarketing vragen kun je vanaf nu terecht bij Pym

Door: Pieter Voogt

De ontwikkelingen in online marketing zijn zelfs voor gekwalificeerde marketeers nauwelijks bij te houden. Toch hechten steeds meer organisaties er veel waarde aan om kennis op dit gebied in huis te hebben, juist vanwege het groeiende belang ervan. Vanaf nu kunnen (online) marketeers van deze bedrijven en instellingen voor onbeperkt telefonisch onlinemarketingadvies terecht bij Pym (www.pym.today). Sparren en informatie en inspiratie opdoen bij ervaren specialisten voor een vast laag bedrag per maand.

29 maart 2018 om 09:21

PauwR en Flow.ai combineren krachten voor run op chatbots

Door: Pieter Voogt

Digital marketingbureau PauwR en chatbot-expert Flow.ai gaan samenwerken om adverteerders nog beter te ondersteunen op het gebied van chatbots. De verwachting is dat mensen over twee jaar vaker conversaties voeren met een chatbot dan met hun eigen partner. De twee Tilburgse bedrijven bieden the best of both worlds: PauwR verzorgt de content van de chatbot, terwijl Flow.ai de onderliggende techniek ervan levert.

29 maart 2018 om 09:22

Best Workplace en ‘Ontwikkel Award’ voor PauwR

Door: Pieter Voogt

Niet alleen Great Place to Work, maar zelfs Best Workplace. Door opnieuw in de top 3 te eindigen mag PauwR deze titel voeren samen met slechts 35 andere Nederlandse organisaties, waaronder DELA, Atlassian, Tony’s Chocolonely en Dopper. Tijdens de feestelijke bekendmaking ontvingen de digital marketeers uit Tilburg ook nog de ‘Special Award Ontwikkelen’ uit handen van host Viggo Waas.

15 april 2019 om 06:55

Eindhoven365 opent in samenwerking met PSV een PSV Eindhoven City Store

Door: CCB redactie

Eindhoven365 opent in samenwerking met PSV een PSV Eindhoven City Store Eindhoven365 lanceert in samenwerking met PSV een PSV Eindhoven City Store, waar ze o.a. Eindhoven merchandising gebaseerd op merk Eindhoven verkopen. De merklijn is te bekijken op thisisthevibe.com. Campagne PSV shirt De campagne voor het PSV shirt zelf, getiteld Made in Eindhoven, is ook … Lees Meer

16 juli 2020 om 10:29

Expert kiest PauwR voor digitale marketingstrategie en -uitvoering

Door: Pieter Voogt

Expert heeft voor PauwR gekozen voor de strategie en uitvoering van haar digitale marketing. Het Tilburgse bureau gaat de ‘retailketen van het jaar’ ondersteunen bij het realiseren van haar ambitieuze doelstellingen. De samenwerking behelst naast strategie en uitvoering ook conceptontwikkeling, contentcreatie en conversie-optimalisatie. “We hebben ons kompas herijkt en kunnen nu volle kracht vooruit”, zegt e-commerce manager Jeroen Menheere van Expert.

20 april 2018 om 09:37

Pak aan!

Door: Robert van de Wiel

Onze in 10 jaar opgebouwde en uitgediepte – kennis, kracht en creativiteit gebundeld in een fysieke verzameling content. Een Merkwaardig Boek, in alle betekenissen van het woord.

27 maart 2017 om 03:25

Permission Based Marketing voor Melitta

Door: Pieter Voogt

Deze case is een blauwdruk voor de toekomst van marketing: Permission Based Marketing. Consumenten krijgen niet ongevraagd reclame te zien, maar kiezen er zelf voor of zij de boodschap interessant genoeg vinden om deze te bekijken. Door optimaal gebruik te maken van de mogelijkheden die de huidige techniek te bieden heeft, kiest de doelgroep zelf of zij meer relevante uitingen te zien krijgt.

27 maart 2017 om 11:45

Clien Communicatie van start

Door:

Per 1 is Carline Klijn – van Best een communicatiebureau gestart. Wat gaat dit lid van onze communicatieclub precies doen?

07 juni 2017 om 09:04

Nieuw communicatieconcept De Rooi Pannen ter bekroning van het 50-jarig jubileum

Door:

De Rooi Pannen staat voor kwalitatief, hoogstaand onderwijs en is uniek in zijn soort, de regio en véél meer dan een school. Het 50-jarig jubileum bleek de perfecte gelegenheid om het nieuwe communicatieconcept te lanceren. De leerling staat al jaren centraal, maar nu ook online in the spotlight.

23 november 2017 om 09:45

Expert kiest PauwR voor digitale marketingstrategie en -uitvoering

Door: Pieter Voogt

Expert heeft voor PauwR gekozen voor de strategie en uitvoering van haar digitale marketing. Het Tilburgse bureau gaat de ‘retailketen van het jaar’ ondersteunen bij het realiseren van haar ambitieuze doelstellingen. De samenwerking behelst naast strategie en uitvoering ook conceptontwikkeling, contentcreatie en conversie-optimalisatie. “We hebben ons kompas herijkt en kunnen nu volle kracht vooruit”, zegt e-commerce manager Jeroen Menheere van Expert.

20 april 2018 om 09:37

Bex advies rondom het coronavirus en crisiscommunicatie

Door: CCB redactie

Communicatie in tijden van Corona: we zijn er nu allemaal druk mee. Voor onze vrienden van Bex Communicatie is crisiscommunicatie hun specialiteit; zij weten wat wel en niet goed werkt. Om ons allemaal een handje te helpen, hebben zij een document gemaakt met adviezen en praktische tips rondom het coronavirus en crisiscommunicatie. Doe er je … Lees Meer

18 maart 2020 om 09:26

Factor Tachtig is HubSpot Silver Partner

Door: Lonneke Hoondert

Factor Tachtig is al langer leverancier van het inbound marketing platform HubSpot. Daar plakken de Liempdse merkmakers nog een heuse titel aan vast. Factor Tachtig is Silver Partner geworden van HubSpot. Daarvan zijn er op dit moment slechts zes in Nederland.

29 november 2017 om 09:03

Merkwaardig gedrag met 23plusone

Door: Lonneke Hoondert

Jeroen van IJzendoorn, merkdenker en strateeg bij Factor Tachtig heeft zich aangesloten bij het internationale 23plusone Friends netwerk. Met de 23plusone methode maak je gebruik van de 24 fundamentele drijfveren van de mens om ze te verbinden met je merk.

29 november 2017 om 09:03

PauwR ontwikkelt Snapchat-filter voor Kärcher op de Zwarte Cross

Door: Pieter Voogt

Kärcher wilde haar partnership met de Zwarte Cross op een ludieke wijze laten ondersteunen door een online campagne. Hiervoor ontwikkelde PauwR een speciale Snapchat-filter die perfect aansloot op het motto van de Zwarte Cross “Leven vóór de dood”. De filter bereikte uiteindelijk meer dan 6 keer het aantal bezoekers van de Zwarte Cross, bijna 1,5 miljoen mensen!

06 september 2018 om 01:07

Estate Internet in FONK top 50 beste bureaus van Nederland

Door:

FONK Magazine publiceerde op 29 november de jaarlijkse top 50 beste bureaus van Nederland. Deze bureaus hebben bewezen goed voor hun klanten en werknemers te zorgen. Estate kreeg een mooie 7,8 van haar klanten en is specialist in B2B. Het was nog lang onrustig in Tilburg…

30 november 2017 om 01:38

Fotografie voor Alku

Door: Rene Hulst, van der

In opdracht van Bureau Zuid in Tilburg realiseerde Rene van der Hulst de fotografie voor de nieuwe kozijnen en deuren productbrochures voor Alku. Vijf locatie’s in Nederland werden bezocht en vastgelegd om een optimaal beeld te geven van de mogelijkheden en kwaliteit van Alku. Art-direction : Joost Robben, styling : José Martens

16 november 2017 om 10:23

HILDING ANDERS KIEST VOOR TALK ABOUT

Door:

TALK ABOUT gaat diverse PR- en communicatieactiviteiten uitvoeren voor Hilding Anders Nederland (bekend van o.a. Pullman en Eastborn).

28 november 2018 om 11:19

PauwR en Flow.ai combineren krachten voor run op chatbots

Door: Pieter Voogt

Digital marketingbureau PauwR en chatbot-expert Flow.ai gaan samenwerken om adverteerders nog beter te ondersteunen op het gebied van chatbots. De verwachting is dat mensen over twee jaar vaker conversaties voeren met een chatbot dan met hun eigen partner. De twee Tilburgse bedrijven bieden the best of both worlds: PauwR verzorgt de content van de chatbot, terwijl Flow.ai de onderliggende techniek ervan levert.

29 maart 2018 om 09:22

Lancering Auditorium58

Door: Antoine de Jong

Voor een nieuwe eventlocatie ontwikkelde de studio van MIXED.Industries een naam, huisstijl en online strategie. Een van de meest belangrijke usp’s van deze locatie is de perfecte plek. De eventlocatie is gelegen aan de snelweg A58. De naam Auditorium58 is daar direct uit voortgekomen.
MIXED.Industries realiseerde ook de website, de social kanalen, friste de google vermelding op en zorgde voor online aanwezigheid op specifieke locatiesites. Een uitgebreide search-campagne is inmiddels gepland.

17 november 2017 om 01:18

Factor Tachtig gaat voor goud met de Run Live Truck

Door: Lonneke Hoondert

‘Een voorbeeld voor alle content marketing aanpakken. Een in alle aspecten gedurfde en consistente aanpak’, aldus de jury van de Grand Prix Content Marketing Awards tijdens de uitreiking van 16 november. Factor Tachtig is apetrots op de gouden award voor B2B die het team samen met SAP Nederland mocht ontvangen voor de Run Live Truck-campagne.

29 november 2017 om 09:02

Eindhoven365 opent in samenwerking met PSV een PSV Eindhoven City Store

Door: CCB redactie

Eindhoven365 opent in samenwerking met PSV een PSV Eindhoven City Store Eindhoven365 lanceert in samenwerking met PSV een PSV Eindhoven City Store, waar ze o.a. Eindhoven merchandising gebaseerd op merk Eindhoven verkopen. De merklijn is te bekijken op thisisthevibe.com. Campagne PSV shirt De campagne voor het PSV shirt zelf, getiteld Made in Eindhoven, is ook … Lees Meer

16 juli 2020 om 10:29

Voor al je onlinemarketing vragen kun je vanaf nu terecht bij Pym

Door: Pieter Voogt

De ontwikkelingen in online marketing zijn zelfs voor gekwalificeerde marketeers nauwelijks bij te houden. Toch hechten steeds meer organisaties er veel waarde aan om kennis op dit gebied in huis te hebben, juist vanwege het groeiende belang ervan. Vanaf nu kunnen (online) marketeers van deze bedrijven en instellingen voor onbeperkt telefonisch onlinemarketingadvies terecht bij Pym (www.pym.today). Sparren en informatie en inspiratie opdoen bij ervaren specialisten voor een vast laag bedrag per maand.

29 maart 2018 om 09:21

Een ‘fenomenaal spektakelstuk’ van Veldkamp Produkties

Door: CCB redactie

Vakjury betitelt de film Sioux van Veldkamp Produkties als ‘fenomenaal spektakelstuk’ bij uitreiking Gouden Reiger Tijdens ‘De Avond van de Opdrachtfilm’ die 1 november plaatsvond was Veldkamp Produkties aanwezig dankzij een nominatie in de categorie ‘Kwaliteit / Effectiviteit’ met de film ‘We Bring High-Tech To Life’ die door Veldkamp Produkties geproduceerd is in opdracht van … Lees Meer

22 december 2018 om 09:25

Best Workplace en ‘Ontwikkel Award’ voor PauwR

Door: Pieter Voogt

Niet alleen Great Place to Work, maar zelfs Best Workplace. Door opnieuw in de top 3 te eindigen mag PauwR deze titel voeren samen met slechts 35 andere Nederlandse organisaties, waaronder DELA, Atlassian, Tony’s Chocolonely en Dopper. Tijdens de feestelijke bekendmaking ontvingen de digital marketeers uit Tilburg ook nog de ‘Special Award Ontwikkelen’ uit handen van host Viggo Waas.

15 april 2019 om 06:55

PauwR wint DIA Award voor Fuze Tea campagne

Door: Pieter Voogt

Bij de 10e editie van de Dutch Interactive Awards heeft PauwR een DIA Award gewonnen voor de Fuze Tea campagne voor Coca-Cola European Partners. In de categorie Campagnes werd deze hyperlocal campagne beloond met een Silver DIA Award!

25 juli 2019 om 03:48

Brabantse GIG uitgeroepen tot nummer 1 videoproductie bureau van Nederland

Door: CCB redactie

Onze hoofdsponsor GIG is door FONK uitgeroepen tot hét videoproductie bedrijf van Nederland binnen de Fonk150 best agencies verkiezing! En daar zijn we natuurlijk trots op!    GIG nummer 1 in de FONK150   Elk jaar beoordeeld online platform en magazine FONK de Nederlandse bureauwereld. In deze prestigieuze strijd waarin Nederlandse bureaus zich verdringen om … Lees Meer

23 november 2022 om 02:52

PauwR kiest voor Happy Horizon groep

Door: Pieter Voogt

Digital Marketing Agency PauwR uit Tilburg sluit zich aan bij de Happy Horizon groep uit Eindhoven. Hierdoor groeit de Happy Horizon groep in medewerkers naar ruim 310 digital specialisten op het gebied van marketing, development en creatie. PauwR gaat, samen met zusterbureau Flashpoint, specialist in e-commerce, de Tilburgse hub vormen van de groep.

08 juni 2021 om 08:45

Wie dit leest is kunst

Door: CCB redactie

Menig CCB-lid klust er nog aardig bij als vrijwilliger. Zo zet fotograaf Raldo Neven zich in voor de Living Museum Tilburg, een vrijplaats voor talentontwikkeling en persoonlijk herstel. Daklozen of mensen met een psychiatrische achtergrond of een verslaving kunnen er kunst maken en zich creatief uitdrukken. Het initiatief bestaat dit jaar vijf jaar. Dat werd … Lees Meer

20 februari 2022 om 10:11

Door studenten gerund online marketingbureau van start

Door: Pieter Voogt

Vanaf 1 september is het splinternieuwe online marketingbureau Happy Talents Tilburg in bedrijf! Zes enthousiaste talenten met ondernemersbloed van Fontys Commerciële Economie Tilburg en de specialisten van het in Tilburg gevestigde PauwR gaan gezamenlijk aan de slag met online marketingvraagstukken van ondernemers in Tilburg en omstreken. Happy Talents Tilburg vind je in een bruisende hub aan de Willem II-straat, hartje centrum.

09 september 2022 om 12:16

De Code helpt OMW2 op weg naar succes

Door: CCB redactie

OMW2, oftewel On My Way To, is een mobiliteitsoplossing voor ondernemers en zzp’ers, ontwikkeld door bedrijf XXlmo. Voor de naam, de visuele stijl, de messaging en de communicatiemiddelen is reclamebureau De Code ingeschakeld. XXImo’s oplossing concurreert op aanbod én prijs, dus de propositie was snel duidelijk: ‘maximale mobiliteit tegen minimale kosten’. Passend bij de ‘en … Lees Meer

15 februari 2022 om 03:39

Geld is tijd: de nieuwe campagne van o2Factoring.

Door: CCB redactie

Factoringbedrijf o2Factoring lanceerde afgelopen zomer de campagne ‘Geld is tijd’ in samenwerking met Scheepens – Your Creative Agency. O2Factoring geeft met de campagne een tegengeluid aan de 24-uurseconomie die gekenmerkt wordt door de opzwepende uitspraak: tijd is geld. ‘Geld is tijd’ overstijgt het campagneniveau waar het nu als nieuwe bedrijfsvisie fungeert voor het factoringbedrijf. Als … Lees Meer

20 september 2023 om 11:06

Vergaderlocatie mét golfsimulator geopend in Tilburg

Door: Pieter Voogt

Een vergaderlocatie met golfsimulator opende CCB lid en -sponsor Pieter Voogt dit jaar in hartje Tilburg. “Zelf maak ik er heel graag gebruik van, maar ik ben ook vaak onderweg of werk thuis. Het pand is zo gaaf geworden dat het bijna misdadig zou zijn om het dan niet aan anderen beschikbaar te stellen via verhuur van een dag of langer.”

20 september 2023 om 08:46

Geld is tijd: de nieuwe campagne van o2Factoring.

Door: CCB redactie

Factoringbedrijf o2Factoring lanceerde afgelopen zomer de campagne ‘Geld is tijd’ in samenwerking met Scheepens – Your Creative Agency. O2Factoring geeft met de campagne een tegengeluid aan de 24-uurseconomie die gekenmerkt wordt door de opzwepende uitspraak: tijd is geld. ‘Geld is tijd’ overstijgt het campagneniveau waar het nu als nieuwe bedrijfsvisie fungeert voor het factoringbedrijf. Als … Lees Meer

20 september 2023 om 11:06

Vergaderlocatie mét golfsimulator geopend in Tilburg

Door: Pieter Voogt

Een vergaderlocatie met golfsimulator opende CCB lid en -sponsor Pieter Voogt dit jaar in hartje Tilburg. “Zelf maak ik er heel graag gebruik van, maar ik ben ook vaak onderweg of werk thuis. Het pand is zo gaaf geworden dat het bijna misdadig zou zijn om het dan niet aan anderen beschikbaar te stellen via verhuur van een dag of langer.”

20 september 2023 om 08:46

Brabantse GIG uitgeroepen tot nummer 1 videoproductie bureau van Nederland

Door: CCB redactie

Onze hoofdsponsor GIG is door FONK uitgeroepen tot hét videoproductie bedrijf van Nederland binnen de Fonk150 best agencies verkiezing! En daar zijn we natuurlijk trots op!    GIG nummer 1 in de FONK150   Elk jaar beoordeeld online platform en magazine FONK de Nederlandse bureauwereld. In deze prestigieuze strijd waarin Nederlandse bureaus zich verdringen om … Lees Meer

23 november 2022 om 02:52

Door studenten gerund online marketingbureau van start

Door: Pieter Voogt

Vanaf 1 september is het splinternieuwe online marketingbureau Happy Talents Tilburg in bedrijf! Zes enthousiaste talenten met ondernemersbloed van Fontys Commerciële Economie Tilburg en de specialisten van het in Tilburg gevestigde PauwR gaan gezamenlijk aan de slag met online marketingvraagstukken van ondernemers in Tilburg en omstreken. Happy Talents Tilburg vind je in een bruisende hub aan de Willem II-straat, hartje centrum.

09 september 2022 om 12:16

Wie dit leest is kunst

Door: CCB redactie

Menig CCB-lid klust er nog aardig bij als vrijwilliger. Zo zet fotograaf Raldo Neven zich in voor de Living Museum Tilburg, een vrijplaats voor talentontwikkeling en persoonlijk herstel. Daklozen of mensen met een psychiatrische achtergrond of een verslaving kunnen er kunst maken en zich creatief uitdrukken. Het initiatief bestaat dit jaar vijf jaar. Dat werd … Lees Meer

20 februari 2022 om 10:11

De Code helpt OMW2 op weg naar succes

Door: CCB redactie

OMW2, oftewel On My Way To, is een mobiliteitsoplossing voor ondernemers en zzp’ers, ontwikkeld door bedrijf XXlmo. Voor de naam, de visuele stijl, de messaging en de communicatiemiddelen is reclamebureau De Code ingeschakeld. XXImo’s oplossing concurreert op aanbod én prijs, dus de propositie was snel duidelijk: ‘maximale mobiliteit tegen minimale kosten’. Passend bij de ‘en … Lees Meer

15 februari 2022 om 03:39

PauwR kiest voor Happy Horizon groep

Door: Pieter Voogt

Digital Marketing Agency PauwR uit Tilburg sluit zich aan bij de Happy Horizon groep uit Eindhoven. Hierdoor groeit de Happy Horizon groep in medewerkers naar ruim 310 digital specialisten op het gebied van marketing, development en creatie. PauwR gaat, samen met zusterbureau Flashpoint, specialist in e-commerce, de Tilburgse hub vormen van de groep.

08 juni 2021 om 08:45

Eindhoven365 opent in samenwerking met PSV een PSV Eindhoven City Store

Door: CCB redactie

Eindhoven365 opent in samenwerking met PSV een PSV Eindhoven City Store Eindhoven365 lanceert in samenwerking met PSV een PSV Eindhoven City Store, waar ze o.a. Eindhoven merchandising gebaseerd op merk Eindhoven verkopen. De merklijn is te bekijken op thisisthevibe.com. Campagne PSV shirt De campagne voor het PSV shirt zelf, getiteld Made in Eindhoven, is ook … Lees Meer

16 juli 2020 om 10:29

Bex advies rondom het coronavirus en crisiscommunicatie

Door: CCB redactie

Communicatie in tijden van Corona: we zijn er nu allemaal druk mee. Voor onze vrienden van Bex Communicatie is crisiscommunicatie hun specialiteit; zij weten wat wel en niet goed werkt. Om ons allemaal een handje te helpen, hebben zij een document gemaakt met adviezen en praktische tips rondom het coronavirus en crisiscommunicatie. Doe er je … Lees Meer

18 maart 2020 om 09:26

PauwR wint DIA Award voor Fuze Tea campagne

Door: Pieter Voogt

Bij de 10e editie van de Dutch Interactive Awards heeft PauwR een DIA Award gewonnen voor de Fuze Tea campagne voor Coca-Cola European Partners. In de categorie Campagnes werd deze hyperlocal campagne beloond met een Silver DIA Award!

25 juli 2019 om 03:48

Best Workplace en ‘Ontwikkel Award’ voor PauwR

Door: Pieter Voogt

Niet alleen Great Place to Work, maar zelfs Best Workplace. Door opnieuw in de top 3 te eindigen mag PauwR deze titel voeren samen met slechts 35 andere Nederlandse organisaties, waaronder DELA, Atlassian, Tony’s Chocolonely en Dopper. Tijdens de feestelijke bekendmaking ontvingen de digital marketeers uit Tilburg ook nog de ‘Special Award Ontwikkelen’ uit handen van host Viggo Waas.

15 april 2019 om 06:55

Een ‘fenomenaal spektakelstuk’ van Veldkamp Produkties

Door: CCB redactie

Vakjury betitelt de film Sioux van Veldkamp Produkties als ‘fenomenaal spektakelstuk’ bij uitreiking Gouden Reiger Tijdens ‘De Avond van de Opdrachtfilm’ die 1 november plaatsvond was Veldkamp Produkties aanwezig dankzij een nominatie in de categorie ‘Kwaliteit / Effectiviteit’ met de film ‘We Bring High-Tech To Life’ die door Veldkamp Produkties geproduceerd is in opdracht van … Lees Meer

22 december 2018 om 09:25

HILDING ANDERS KIEST VOOR TALK ABOUT

Door:

TALK ABOUT gaat diverse PR- en communicatieactiviteiten uitvoeren voor Hilding Anders Nederland (bekend van o.a. Pullman en Eastborn).

28 november 2018 om 11:19

PauwR ontwikkelt Snapchat-filter voor Kärcher op de Zwarte Cross

Door: Pieter Voogt

Kärcher wilde haar partnership met de Zwarte Cross op een ludieke wijze laten ondersteunen door een online campagne. Hiervoor ontwikkelde PauwR een speciale Snapchat-filter die perfect aansloot op het motto van de Zwarte Cross “Leven vóór de dood”. De filter bereikte uiteindelijk meer dan 6 keer het aantal bezoekers van de Zwarte Cross, bijna 1,5 miljoen mensen!

06 september 2018 om 01:07

Expert kiest PauwR voor digitale marketingstrategie en -uitvoering

Door: Pieter Voogt

Expert heeft voor PauwR gekozen voor de strategie en uitvoering van haar digitale marketing. Het Tilburgse bureau gaat de ‘retailketen van het jaar’ ondersteunen bij het realiseren van haar ambitieuze doelstellingen. De samenwerking behelst naast strategie en uitvoering ook conceptontwikkeling, contentcreatie en conversie-optimalisatie. “We hebben ons kompas herijkt en kunnen nu volle kracht vooruit”, zegt e-commerce manager Jeroen Menheere van Expert.

20 april 2018 om 09:37

PauwR en Flow.ai combineren krachten voor run op chatbots

Door: Pieter Voogt

Digital marketingbureau PauwR en chatbot-expert Flow.ai gaan samenwerken om adverteerders nog beter te ondersteunen op het gebied van chatbots. De verwachting is dat mensen over twee jaar vaker conversaties voeren met een chatbot dan met hun eigen partner. De twee Tilburgse bedrijven bieden the best of both worlds: PauwR verzorgt de content van de chatbot, terwijl Flow.ai de onderliggende techniek ervan levert.

29 maart 2018 om 09:22

Voor al je onlinemarketing vragen kun je vanaf nu terecht bij Pym

Door: Pieter Voogt

De ontwikkelingen in online marketing zijn zelfs voor gekwalificeerde marketeers nauwelijks bij te houden. Toch hechten steeds meer organisaties er veel waarde aan om kennis op dit gebied in huis te hebben, juist vanwege het groeiende belang ervan. Vanaf nu kunnen (online) marketeers van deze bedrijven en instellingen voor onbeperkt telefonisch onlinemarketingadvies terecht bij Pym (www.pym.today). Sparren en informatie en inspiratie opdoen bij ervaren specialisten voor een vast laag bedrag per maand.

29 maart 2018 om 09:21

Estate Internet in FONK top 50 beste bureaus van Nederland

Door:

FONK Magazine publiceerde op 29 november de jaarlijkse top 50 beste bureaus van Nederland. Deze bureaus hebben bewezen goed voor hun klanten en werknemers te zorgen. Estate kreeg een mooie 7,8 van haar klanten en is specialist in B2B. Het was nog lang onrustig in Tilburg…

30 november 2017 om 01:38

Merkwaardig gedrag met 23plusone

Door: Lonneke Hoondert

Jeroen van IJzendoorn, merkdenker en strateeg bij Factor Tachtig heeft zich aangesloten bij het internationale 23plusone Friends netwerk. Met de 23plusone methode maak je gebruik van de 24 fundamentele drijfveren van de mens om ze te verbinden met je merk.

29 november 2017 om 09:03

Factor Tachtig is HubSpot Silver Partner

Door: Lonneke Hoondert

Factor Tachtig is al langer leverancier van het inbound marketing platform HubSpot. Daar plakken de Liempdse merkmakers nog een heuse titel aan vast. Factor Tachtig is Silver Partner geworden van HubSpot. Daarvan zijn er op dit moment slechts zes in Nederland.

29 november 2017 om 09:03

Factor Tachtig gaat voor goud met de Run Live Truck

Door: Lonneke Hoondert

‘Een voorbeeld voor alle content marketing aanpakken. Een in alle aspecten gedurfde en consistente aanpak’, aldus de jury van de Grand Prix Content Marketing Awards tijdens de uitreiking van 16 november. Factor Tachtig is apetrots op de gouden award voor B2B die het team samen met SAP Nederland mocht ontvangen voor de Run Live Truck-campagne.

29 november 2017 om 09:02

Nieuw communicatieconcept De Rooi Pannen ter bekroning van het 50-jarig jubileum

Door:

De Rooi Pannen staat voor kwalitatief, hoogstaand onderwijs en is uniek in zijn soort, de regio en véél meer dan een school. Het 50-jarig jubileum bleek de perfecte gelegenheid om het nieuwe communicatieconcept te lanceren. De leerling staat al jaren centraal, maar nu ook online in the spotlight.

23 november 2017 om 09:45

Lancering Auditorium58

Door: Antoine de Jong

Voor een nieuwe eventlocatie ontwikkelde de studio van MIXED.Industries een naam, huisstijl en online strategie. Een van de meest belangrijke usp’s van deze locatie is de perfecte plek. De eventlocatie is gelegen aan de snelweg A58. De naam Auditorium58 is daar direct uit voortgekomen.
MIXED.Industries realiseerde ook de website, de social kanalen, friste de google vermelding op en zorgde voor online aanwezigheid op specifieke locatiesites. Een uitgebreide search-campagne is inmiddels gepland.

17 november 2017 om 01:18

Fotografie voor Alku

Door: Rene Hulst, van der

In opdracht van Bureau Zuid in Tilburg realiseerde Rene van der Hulst de fotografie voor de nieuwe kozijnen en deuren productbrochures voor Alku. Vijf locatie’s in Nederland werden bezocht en vastgelegd om een optimaal beeld te geven van de mogelijkheden en kwaliteit van Alku. Art-direction : Joost Robben, styling : José Martens

16 november 2017 om 10:23

Clien Communicatie van start

Door:

Per 1 is Carline Klijn – van Best een communicatiebureau gestart. Wat gaat dit lid van onze communicatieclub precies doen?

07 juni 2017 om 09:04

Pak aan!

Door: Robert van de Wiel

Onze in 10 jaar opgebouwde en uitgediepte – kennis, kracht en creativiteit gebundeld in een fysieke verzameling content. Een Merkwaardig Boek, in alle betekenissen van het woord.

27 maart 2017 om 03:25

Permission Based Marketing voor Melitta

Door: Pieter Voogt

Deze case is een blauwdruk voor de toekomst van marketing: Permission Based Marketing. Consumenten krijgen niet ongevraagd reclame te zien, maar kiezen er zelf voor of zij de boodschap interessant genoeg vinden om deze te bekijken. Door optimaal gebruik te maken van de mogelijkheden die de huidige techniek te bieden heeft, kiest de doelgroep zelf of zij meer relevante uitingen te zien krijgt.

27 maart 2017 om 11:45

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close