Nieuws

Verslag CCB Café zomerborrel

CCB zomerborrel: ‘Zuipen aan de lopende band’ Niet letterlijk natuurlijk. De gevleugelde uitdrukking vindt haar oorsprong in de roemrijke geschiedenis van het Bredase Brouwhuis De Drie Hoefijzers aan de Ceresstraat. Daar werd van 1538 tot 2004 on..

19 juli 2018

Verslag CCB College: Emotive Branding

Merkbeleving: alles draait om gevoel Het lijkt zo eenvoudig. Een spel kaarten om de beleving van een merk te helpen bepalen. Maar wie het verhaal achter de ’23plusone’ kaart-set kent, weet dat de oldschool marketingmodellen hun langste tijd hebbe..

13 februari 2018

Verslag CCB Inspireert: Jongerenmarketing

Zeg het met aubergines en perziken Jongeren bereiken is een vak apart   CCB-voorzitter Robert Essenstam vatte het treffend samen: betrekken, begrijpen, bereiken; dat is de sleutel tot succesvolle jongerenmarketing. Of de Generatie Z dezelfde woo..

14 december 2017

Verslag CCB Prikkelt – Influencer marketing

Is het een hype die weer overwaait of hebben we het over oude wijn in nieuwe zakken? Betreden we een nieuw tijdperk in onze communicatie-evolutie, gaat het om een ongrijpbaar fenomeen? Influencer Marketing. Het bleek een treffend gekozen onderwerp vo..

08 november 2017

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close