Factor Tachtig is al langer leverancier van het inbound marketing platform HubSpot. De Liempdse merkmakers plakken daar nog een heuse titel aan vast. Factor Tachtig is Silver Partner geworden van HubSpot. Daarvan zijn er op dit moment slechts zes in Nederland.

 

De juiste boodschap, verpakt in het juiste jasje, op het juiste moment én bij de juiste persoon. Met HubSpot wordt dat een stuk makkelijker. Factor Tachtig is sinds anderhalf jaar leverancier en zelf ook gebruiker van het platform, maar besloot de lat nog hoger te leggen. De titel Silver Partner krijg je namelijk pas als je inbound marketing en content marketing toepast volgens de hoogste normen van HubSpot. ,,Je moet aantoonbaar succesvolle campagnes voor je klanten hebben gevoerd om het Silver Partner-keurmerk te verdienen”, vertelt Jeroen van IJzendoorn, eigenaar van Factor Tachtig.

 

Van IJzendoorn is trots op het resultaat. ,,We vinden het een eer om bij één van de marktleiders van inbound marketing aan te mogen sluiten”, zegt hij. Maar daar houdt de expertise van Factor Tachtig niet op. Hoewel de meeste partners van HubSpot zich volledig richten op het platform, werkt het marketingbureau uit Liempde breder. ,,We hebben alle expertise in huis om HubSpot te implementeren. Maar we gaan altijd uit van de merkwaarden van de klant. Van daaruit kijken we welke communicatiestrategie het beste past.”

 

Factor Tachtig mag de titel tot en met 1 december 2019 voeren. Naast zes Silver Partners, telt Nederland één Diamond Partner, vier Platinum Partners en twee Gold Partners.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close