CCB College: Marketing Design, High Tech Human Touch

22

Kruip voor één avond weer terug in de schoolbanken, tijdens CCB College. Het CCB event waar we gaan voor inspiratie, kennis én een wetenschappelijk onderbouwd verhaal. Bij voorkeur gegeven door een autoriteit uit het vak. We kunnen stellen dat we hier dit keer weer in geslaagd zijn! Op dinsdag 11 februari komt Eveline van Zeeland, (associate) Lector Smart Marketing en Strategie, het CCB college geven over het thema: Marketing Design: High Tech Human Touch

Laat Design Thinking eens los op je marketingvraagstuk

Marketing. We zien het vaak als een analytische tak van sport. Klopt dat wel? Kunnen we ons niet beter richten op ontwerp? Tijdens dit college ontdekken we het verschil tussen de analytische en ontwerpgerichte – ook wel Design Thinking – benadering van marketingvraagstukken. Dat doen we aan de hand van maatschappelijke en wetenschappelijke ontwikkelingen én cases waarin Design Thinking aan de basis lag.

It’s a wicked world. Echt? Jazeker. Slimme technologie en data voeren steeds meer de boventoon. Hoe je in die wirwar van AI, conversational agents en al die andere buzzwords écht waarde toevoegt? Benader probleemstellingen in ons vak eens vanuit het Design Thinking-perspectief. Die tech-samenleving hebben we immers zelf vormgegeven. Last time we checked, waren we nog steeds mensen en kunnen we de menselijke maat in die maatschappij dus ook zélf domineren.

CCB College 2020

In dit college geeft Eveline antwoord op de vraag hoe slimme technologie, zoals conversational agents, vanuit een marketing-perspectief ontworpen en ingezet kan worden. Hoe zorg je dat het doel van een klant écht bereikt wordt met innovatieve technologie?

Over Eveline van Zeeland

Eveline van Zeeland is (associate) Lector Smart Marketing en Strategie bij Fontys Hogescholen. Het recent verschenen boek ‘Marketing Design met Customer Journey Mapping’ is van haar hand. Eveline hanteert bij zowel haar toegepaste als academische onderzoeken een ontwerpgerichte benadering, en traint daarnaast organisaties en professionals in het aanmeten van het Design Thinking-perspectief. Eveline is daarnaast expert op het gebied van neuromarketing. Die psychologische en neurowetenschappelijke blik komt in al haar werk terug, ook wanneer het gaat om marketing design.

Alle deelnemers ontvangen het nieuwste boek van Eveline Marketing Design t.w.v. € 34,90

 

Programma

Datum: Di 11 februari 2020

19:00 u                      Ontvangst
19:30 u                      Aanvang college
21:00 u                      Napraten onder het genot van een borrel
22:00 u                      Einde/vertrek

Locatie

In welke omgeving kun je het beste een college geven? Tussen de studenten natuurlijk! Het CCB College vindt plaats in het Student Hotel in Eindhoven.

Adres:
Student Hotel Eindhoven
Stationsweg 3, Eindhoven
Tip: het hotel ligt op een steenworp afstand van het station. Wanneer je het Centraal station van Eindhoven uitloopt, vind je het Student Hotel aan de linkerkant.  Kom je met de auto? Dan kun je in de omgeving betaald parkeren.

Aanmelden

Schrijf je nu in via de CCB-website. Deelname voor leden kost € 35 inclusief het boek van Eveline (t.w.v. € 34,90), koffie, thee, wijn/bier/fris en hapjes. Introducés betalen € 75. Voor introducés die in 2020 lid worden van CCB, geldt dat € 35 in mindering wordt gebracht op het lidmaatschapsgeld. Inschrijven kan tot en met vrijdag 7 februari. Je inschrijving is bindend, afmelden kan tot uiterlijk 10 februari 12.00 uur en uitsluitend per e-mail naar: info@communicatieclub.nl

Let op: De gratis introducé-actie is niet van toepassing op het CCB College. Zie hier de spelregels.

Geef een reactie

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close