Hoe transformeer je een industriestad naar een wereldwijd gerespecteerde hotspot van innovatie en creativiteit? Ontdek het fascinerende verhaal achter de metamorfose van Eindhoven tijdens een exclusieve bijeenkomst van CommunicatieClub Brabant.
Op inspirerende wijze neemt Peter Kentie, voormalig directeur van Eindhoven365 en verantwoordelijk voor de innovatieve open source citymarketingstrategie, je mee in de strategie en creatieve keuzes die van Eindhoven een internationaal merk hebben gemaakt.
In zijn boek ‘Share the Vibe’ deelt Peter de unieke aanpak, die niet alleen relevant is voor citymarketing, maar óók toepasbaar is in B2B, FMCG en andere sectoren waar het bouwen van sterke merken essentieel is. Hij vertelt hoe Eindhoven brak met traditionele merktheorieën en hoe co-creatie en open source een merk écht op de kaart kunnen zetten. Laat je inspireren door zijn jarenlange ervaringen met merkenbouw en content ontwikkeling van Philips, Ilse en PSV.
Wat kun je verwachten?
- De strategie achter het merk Eindhoven
- De kracht van open source branding
- Lessen voor elke communicatieprofessional
- Inspirerende praktijkvoorbeelden
- Netwerken met vakgenoten
En natuurlijk ga je naar huis met zijn boek ‘Share the vibe’ onder de arm!
Peter Kentie werkte eerder als brandmanager voor o.a. Philips.com, ilse media en PSV. Hij is opgeleid als vormgever en marketeer. Met zijn achtergrond in design, technologie en marketing weet hij als geen ander de verbinding te leggen tussen strategie en creativiteit.
Wanneer: 3 juni 2025
Waar: The Social Hub, Eindhoven
Tijd: 20.00 uur (inloop 19.30 uur)
Aanmelden
Schrijf je in via deze pagina. Dit kan tot en met 30 mei. Als je je inschrijft, gaan we ervan uit dat je komt. Afmelden kan tot uiterlijk 30 mei 12.00 uur en uitsluitend per e-mail naar: info@communicatieclub.nl. Toegang voor leden is gratis, introducés betalen € 40,-. Nodig dus gerust mensen uit je netwerk uit die nog geen lid van CCB zijn!
Ingeschreven introducés:
