Meer mensen laten kiezen voor Tilburg, dat is in feite de opdracht van Stichting Marketing Tilburg. Ze staan aan de basis van het merk Tilburg en koesteren dit. Met CCB Enter the Firm leren we meer over citymarketing in het algemeen en de Tilburgse organisatie in het bijzonder. Directeur Marc Meeuwis vertelt over de nieuwe route die Citymarketing sinds halverwege dit jaar is opgegaan; met een rebranding in juni en een nieuwe rol brengen ze het verhaal van Tilburg met intilburg.com over de bühne. Ze adviseren stakeholders proactief, nemen ze mee in het verhaal en adviseren hen. Zodat uiteindelijk niemand binnen of buiten Nederland nog hoeft te zoeken naar verborgen schatten, omdat iedereen weet: in Tilburg moet je zijn.
Citymarketing Tilburg
Stichting Marketing Tilburg is de afgelopen jaren van grote toegevoegde waarde geweest voor de stad. Er is helderheid over het merk Tilburg en steeds meer mensen zijn trots op de stad. Dit bleek uit de indicatorenmeting, uitgevoerd door de gemeente Tilburg. De citymarketingorganisatie heeft voldoende bekendheid, is alom aanwezig én is goed benaderbaar. Nu is het tijd voor een herbezinning van de rol en de activiteiten van de citymarketingorganisatie, zowel qua werkzaamheden als organisatie. Van uitvoerend naar strategisch, gevraagd en ongevraagd advies geven aan en samenwerkend met partners in de stad.

Over Marc Meeuwis
Gekomen voor de studie, gebleven voor de liefde en al 36 jaar fan van de stad. Marc Meeuwis is als directeur Citymarketing Tilburg een bekende in Tilburg én in het land. Dat laatste vanwege zijn muzikale talenten die hij inzet in de band van zijn broer, Guus Meeuwis. Hij combineert de twee met veel plezier. Daarnaast is Marc voorzitter van Netwerk Citymarketing Nederland, bestuurslid destinatie Brabant, bestuurslid bezoek Oisterwijk, lid raad van advies Unipartners en T.S.C. St Olof.
Programma
19:30 uur: Welkom / inloop
20:00 – 21.00 uur: Marc Meeuwis over Citymarketing Tilburg
21.00 uur: Napraten en bourgondische borrel
22.30 uur – einde
Plan-t & MOOD
Plan-t is het thuishonk van Citymarketing Tilburg. Vanaf de eerste verdieping en met een prachtig uitzicht over de Spoorzone, bedenken ze creatieve manieren om meer mensen te laten kiezen voor Tilburg. Op 4 september is het ook de locatie van deze CCB Enter the Firm. We ontvangen jullie op de begane grond waar de bijeenkomst plaatsvindt. Geïnteresseerden kunnen aansluitend rondgeleid worden en het kantoor van Citymarketing bezoeken. De borrel vindt plaats bij restaurant MOOD, ook op de begane grond. Een prachtige plek waar we gaan genieten en napraten onder het genot van een borrel en wat lekkers.
Wil jij hier bij zijn?
Schrijf je in via deze pagina. Dit kan tot en met 3 september. Als je je inschrijft, gaan we ervan uit dat je komt. Afmelden kan tot uiterlijk 3 september 09.00 uur en uitsluitend per e-mail naar: info@communicatieclub.nl. Toegang voor leden is gratis, introducés zijn welkom zonder meerkosten. Nodig dus gerust mensen uit je netwerk uit die nog geen lid van CCB zijn!
Ingeschreven leden:
Robert van de Wiel
Joop van Riel
Wim Groels
Robert Essenstam
Michael Buitenweg
Janet Eekelaar-van Hoof
Rogier Eekelaar
Joris Vorselaars
Bas Verhoef
Sanne Koks
Jaap van Loon
Hans Van de Ven
Marlotte van den Dries
Ed Mutsaers
Cindy van Hamond
Marielle Verlouw
Joris Buijs
Danielle Van Drongelen
Peter van den Besselaar
Simone de Weijer
Daan Berends
Carmen Sparidans
Eric van de Veerdonk
Sara Terburg
Lisette Brekelmans
Bram van den Hoogen
Froekje Panis
Neeltje van den Hoogen
Iris van den Boezem
Marlon Maas
Evelyn Reynen
Maarten Verhey
Coen Vleugels
Fee Naaijkens
Wilma van Rooijen
Stefan Korthout
Simone van Halen
Sander van Steenderen de Kok
Eric Bekkers
Jeske de Jong
Nicole Severijns
Chris Kinders
Raldo Neven
Antoine de Jong
Tijmen Bergen 