Verslag CCB College: Sterk digitaal merk met Ingmar de Lange

677 views
0

Woensdag 1 maart was CCB te gast bij the Social Hub in Eindhoven (het voormalige Student Hotel). Een inspirerende locatie voor een net zo inspirerend college in natuurlijk ‘de collegezaal’. Gastspreker was dit jaar Ingmar de Lange, merkstrateeg en schrijver van het boek ‘Sterk Digitaal Merk’, wat uitgeroepen is tot hét marketingboek van 2022 door de jury van de PIM Marketing Literatuur Prijs.

Ingmar mag ons mee in de vertaalslag van strategisch merkdenken naar het digitale domein. Onderwerpen als branding in relatie tot Artificial Intelligence, Big data, growth marketing en performance marketing; het kwam deze avond allemaal voorbij. Hoe word je merk succesvol in het digitale tijdperk? Wat moet je anders doen? En wat juist niet? Zomaar een greep uit wat vragen uit de zaal. Diverse voorbeelden van merkstrategieën kwamen aan de orde; wat maakt Auping beter of slechter dan Matt sleeps? CCB leden in de zaal wisten de discussie goed op gang te brengen.

De avond werd afgesloten met een borrel en netwerkmoment in de lounge van The Social Hub. Zo’n event voor in de boeken zeggen wij dan!

Bekijk de foto’s van dit event.

Geef een reactie

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close