CCB Enter the firm: CM.com

49

CM.com: een kijkje bij de nummer 1 speler in conversational commerce

 

Het verhaal van CM.com begon in 1999, met dit ene bericht: “Ga je mee naar Highstreet?”. Dit was het SMS bericht dat Gilbert Gooijers stuurde naar Jeroen van Glabbeek.

De oprichters Jeroen en Gilbert, die het bedrijf begonnen onder de naam Club Message, introduceerden in 1999 het versturen van SMS berichten naar groepen. Dit werd gebruikt om bezoekers van discotheken in de Benelux te informeren over gast-DJ’s, tijdsschema’s, wedstrijden, prijsvragen, kortingen en weekendnieuws. Precies op dat moment dat het relevant was voor de bezoeker.

Hiermee werd de basis gelegd voor wat CM.com nu is. Innovatie, ambitie en de wens om een internationale speler te worden hebben geleid tot een snel groeiend bedrijf. Inmiddels is CM.com uitgegroeid van een SMS dienstverlener naar de full-service communicatieprovider die het nu is. Met ruim 1.000 medewerkers verbindt CM.com bedrijven met mensen en mensen met bedrijven via telecomoperatoren, wereldwijde betalingsproviders en messaging kanalen. CM.com is ervan overtuigd dat technologie bestaat om het leven van mensen te verrijken en beter, veiliger en gemakkelijker te maken.

In 2019 werd CM.com naamgevend sponsor van CM.com Circuit Zandvoort en is het bedrijf als “Official Event Supporter” een van de hoofdsponsors van de Formule 1 Heineken Dutch Grand Prix in Zandvoort. Ook CM.com als hoofdsponsor van NAC Breda klinkt je wellicht bekend in de oren.

Wat ga je zien? Wat neem je mee?

Op donderdag 13 april is CCB te gast bij CM.com. In een keynote van Jan Saan, CTO bij CM.com hoor je over het ondernemerschap van CM.com, de groei van ClubMessage tot de internationale speler die het bedrijf nu is op het gebied van communicatie en data.

We staan stil bij hoe de wereld transformeert. Hoe CM zich daarin positioneert. En hoe CM dagelijks bezig is met innovaties om customer journeys continu te blijven verbeteren. Dit doen ze niet alleen voor zichzelf, maar vooral ook voor hun klanten. Zo ontwikkelden ze conversational commerce om bedrijven te helpen bij het verbeteren van hun marketing, sales en klantenservice.

Het gesprek tussen medewerker en potentiële koper dat in de fysieke winkel heel makkelijk te voeren is, is een stuk ingewikkelder met een beeldscherm ertussen. Juist door dat gesprek gaan klanten van kijkers naar kopers. Om je ook online dat gesprek te laten voeren, zonder dat het je tijd kost, heeft CM.com conversational commerce ontwikkeld. Hier vertelt Jan Saan je 13 april meer over. 



 

Stap je mee in de wereld van innovatie? Ga je mee de toekomst in?

Enter the firm!


Bij CM.com waan je je letterlijk in de wereld van data en krijg je naast een inspirerende keynote in het CM-theater, ook een rondleiding op de CM.com campus, de grootste campus van Breda. Je vindt hier onder andere het datacenter. Je neemt een kijkje in het Network Operations Center waar continu monitoring van dataverkeer plaatsvindt. Een ervaring die je niet wil missen! Uiteraard eindigen we Bourgondisch in de bistro & bar voor een heerlijk hapje en drankje.

Datum

Donderdag 13 april 2023, 16.30 – 19.30 uur

Programma

16.30u Inloop
17.00u Rondleiding CM.com campus
17.45u Keynote
18.30u Borrel
19.30u Einde

Locatie

CM.com, Konijnenberg 24, Breda

Introduceés maken gratis kennis met CCB in April

Schrijf je in via de CCB website. Dit kan tot en met dinsdag 11 april. Met je inschrijving verklaar je akkoord te gaan met onze deelnamevoorwaarden; als je niet komt zonder tijdige afmelding moeten wij € 35,- in rekening brengen. Toegang voor leden is gratis, voor introducés/niet-leden geldt gratis deelname in de maand april ter kennismaking met CCB.

 

Ingeschreven introducés:

Sander Jonkheijm Sven Kuil Marion de Graaf - van Elderen Rob Massuger Erwin Trooster Tim Roijackers Emiel Heuvelmans Chris Slinger Sebastiaan van Aard Roland Wammes Marieke Hommel Inga van Fessem Patrick Hommel Karen Leclercq Don Palinckx Nathalie den Hertog Bodo de Wit Leander van Dongen Jurriaan de Reu

Geef een reactie

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close