Archieven: Nieuws items

Verslag CCB Workshop: Zakelijk Tekenen

Men neme, een fijne Neuland stift, wat mooie posca-pennen of gewoon een paar lekker schrijvende Hema-stiften. De andere ingrediënten? Een flip-over, jouw verhaal en een beetje fantasie. Maar, eigenlijk hoeft dat laatste niet eens als je flink oefent met het visuele alfabet voor zakelijk tekenen. Op een stormachtige donderdagavond verzamelden de CCB-leden zich rondom de … Lees Meer

CCB Magazine: Djuri, daar zit muziek in!

Batman. De film van Tim Burton was voor Djuri Boot – toen vijf jaar oud – de eerste kennismaking met filmmuziek. “Ik zette die film steeds opnieuw op en raakte continu bevangen door de opening. Pas later kwam ik erachter dat het de muziek was die mij zo raakte.” Nu, bijna dertig jaar later, is … Lees Meer

Verslag CCB Prikkelt: Digital vs. Creative

Creatieve conceptontwikkelaars? Schieten alle kanten op. Digitale specialisten? Kpi-fetisjisten. Toch schuiven beide bloedgroepen tegenwoordig aan tafel bij een opdrachtgever of binnen een bedrijf. Sterker nog: wil je als merk goed voor de dag komen of je product succesvol in de markt zetten, dan zijn zowel een sterk concept als een digitale strategie onmisbaar. De samenwerking … Lees Meer

Actie: gratis introducé

Uitleg en voorwaarden introducé-actie CCB-leden mogen tot 31 maart 2020 eenmalig gratis een introducé meenemen naar een van de CCB events.Voor de volgende evenementen geldt een afwijkende regeling: Voor CCB College geldt dat gratis introducés net als CCB-leden geen entree, maar wél voor het boek betalen. De uitreiking van De Bonk is alleen toegankelijk voor CCB-leden … Lees Meer

CCB Magazine: De AVG: vloek of zegen?

“Ik heb één keer een paar Adidas-schoenen bekeken op Zalando. Gewoon. Uit nieuwsgierigheid. Niks voor mij, want ik ben al jaren een trouwe Nike-fan. Nog maanden erna werd ik ge-retarget op Adidas-sneakers van Zalando.” Jeroen van IJzendoorn, merkmaker en eigenaar van marketingbureau Factor Tachtig uit Eindhoven weet zelf prima hoe je mensen lekker maakt voor … Lees Meer

Verslag CCB Workshop & CCB Café

‘Klik, ik heb je’ – foto’s schieten met je smartphone Lifehacks om die ene perfecte foto te schieten met je smartphone en een zomerborrel in hogere sferen: donderdag 25 juni vond de laatste CCB-activiteit van het seizoen plaats. Een uitsmijter met een zonovergoten en vooral een Tilburgs randje. Op het dak van de nieuwe hotspot … Lees Meer

Verslag CCB Inspireert: AI in Marketing en Communicatie

‘Designklus? Onze AI fixt het voor je’ Door: Whitney Janssen   “Over tien jaar zijn er geen dtp’ers en designers meer”. Tessa Stehouwer van Greenhouse maakte een gedurfd statement tijdens de CCB Inspireert-sessie in De Admirant. Zeker tegenover een zaal met diverse ontwerpers. De data scientist nam op 11 juni de aanwezigen mee in de … Lees Meer

Verslag CCB Algemene Ledenvergadering 2019

ALV met creatief (AVEC-)tintje Alles Voor Educatie en Creativiteit, ofwel: AVEC. Ooit gehoord van dit Tilburgse bedrijf? Nee? Dan ken je vast wel de trendy schoolspullen bij Hema, doe-het-zelf-knutselpakketten en slingers bij Action of kleurboeken bij Kruidvat. Inderdaad, allemaal afkomstig van AVEC. De leden van CommunicatieClub Bourgondië kregen donderdag 16 mei een kijkje achter de … Lees Meer

Belangrijke communicatieprijzen Brabant uitgereikt

Tilburg, 28.3.2019 – Het communicatieniveau is hoog in Brabant. Dat werd weer eens duidelijk bij de uitreiking van de Communicatieprijs Brabant 2018. Onder de 8 winnaars waren twee bekende biermerkcampagnes: #carnavalvrij van Bavaria en We are Belgium van Jupiler. Opvallend was de enorme diversiteit van de inzendingen. Zowel ontwerp-, reclame- als communicatie- en PR-bureaus stuurden … Lees Meer

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close