Verslagen

CCB Magazine: De AVG: vloek of zegen?

“Ik heb één keer een paar Adidas-schoenen bekeken op Zalando. Gewoon. Uit nieuwsgierigheid. Niks voor mij, want ik ben al jaren een trouwe Nike-fan. Nog maanden erna werd ik ge-retarget op Adidas-sneakers van Zalando.” Jeroen van IJzendoorn, me..

10 september 2019

Verslag CCB Workshop & CCB Café

‘Klik, ik heb je’ – foto’s schieten met je smartphone Lifehacks om die ene perfecte foto te schieten met je smartphone en een zomerborrel in hogere sferen: donderdag 25 juni vond de laatste CCB-activiteit van het seizoen plaats. Een uitsm..

05 juli 2019

Verslag CCB Inspireert: AI in Marketing en Communicatie

‘Designklus? Onze AI fixt het voor je’ Door: Whitney Janssen   “Over tien jaar zijn er geen dtp’ers en designers meer”. Tessa Stehouwer van Greenhouse maakte een gedurfd statement tijdens de CCB Inspireert-sessie in De Admirant. Zeker ..

20 juni 2019

Verslag CCB Algemene Ledenvergadering 2019

ALV met creatief (AVEC-)tintje Alles Voor Educatie en Creativiteit, ofwel: AVEC. Ooit gehoord van dit Tilburgse bedrijf? Nee? Dan ken je vast wel de trendy schoolspullen bij Hema, doe-het-zelf-knutselpakketten en slingers bij Action of kleurboeken bi..

27 mei 2019

Belangrijke communicatieprijzen Brabant uitgereikt

Tilburg, 28.3.2019 – Het communicatieniveau is hoog in Brabant. Dat werd weer eens duidelijk bij de uitreiking van de Communicatieprijs Brabant 2018. Onder de 8 winnaars waren twee bekende biermerkcampagnes: #carnavalvrij van Bavaria en We are ..

29 maart 2019

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close