Oogst

Onder Oogst lees je de oogsten (artikelen, blogposts en nieuws) van onze leden.

Pak aan!

Door: Robert Van de Wiel

Onze in 10 jaar opgebouwde en uitgediepte – kennis, kracht en creativiteit gebundeld in een fysieke verzameling content. Een Merkwaardig Boek, in alle betekenissen van het woord.

27 maart 2017 om 03:25

PauwR ontwikkelt Snapchat-filter voor Kärcher op de Zwarte Cross

Door: Pieter Voogt

Kärcher wilde haar partnership met de Zwarte Cross op een ludieke wijze laten ondersteunen door een online campagne. Hiervoor ontwikkelde PauwR een speciale Snapchat-filter die perfect aansloot op het motto van de Zwarte Cross “Leven vóór de dood”. De filter bereikte uiteindelijk meer dan 6 keer het aantal bezoekers van de Zwarte Cross, bijna 1,5 miljoen mensen!

06 september 2018 om 01:07

Fotografie voor Alku

Door: Rene Hulst, van der

In opdracht van Bureau Zuid in Tilburg realiseerde Rene van der Hulst de fotografie voor de nieuwe kozijnen en deuren productbrochures voor Alku. Vijf locatie’s in Nederland werden bezocht en vastgelegd om een optimaal beeld te geven van de mogelijkheden en kwaliteit van Alku. Art-direction : Joost Robben, styling : José Martens

16 november 2017 om 10:23

Lancering Auditorium58

Door: Antoine De Jong

Voor een nieuwe eventlocatie ontwikkelde de studio van MIXED.Industries een naam, huisstijl en online strategie. Een van de meest belangrijke usp’s van deze locatie is de perfecte plek. De eventlocatie is gelegen aan de snelweg A58. De naam Auditorium58 is daar direct uit voortgekomen.
MIXED.Industries realiseerde ook de website, de social kanalen, friste de google vermelding op en zorgde voor online aanwezigheid op specifieke locatiesites. Een uitgebreide search-campagne is inmiddels gepland.

17 november 2017 om 01:18

Factor Tachtig gaat voor goud met de Run Live Truck

Door: Lonneke Hoondert

‘Een voorbeeld voor alle content marketing aanpakken. Een in alle aspecten gedurfde en consistente aanpak’, aldus de jury van de Grand Prix Content Marketing Awards tijdens de uitreiking van 16 november. Factor Tachtig is apetrots op de gouden award voor B2B die het team samen met SAP Nederland mocht ontvangen voor de Run Live Truck-campagne.

29 november 2017 om 09:02

Factor Tachtig is HubSpot Silver Partner

Door: Lonneke Hoondert

Factor Tachtig is al langer leverancier van het inbound marketing platform HubSpot. Daar plakken de Liempdse merkmakers nog een heuse titel aan vast. Factor Tachtig is Silver Partner geworden van HubSpot. Daarvan zijn er op dit moment slechts zes in Nederland.

29 november 2017 om 09:03

Merkwaardig gedrag met 23plusone

Door: Lonneke Hoondert

Jeroen van IJzendoorn, merkdenker en strateeg bij Factor Tachtig heeft zich aangesloten bij het internationale 23plusone Friends netwerk. Met de 23plusone methode maak je gebruik van de 24 fundamentele drijfveren van de mens om ze te verbinden met je merk.

29 november 2017 om 09:03

Estate Internet in FONK top 50 beste bureaus van Nederland

Door: Maartje Krijnen

FONK Magazine publiceerde op 29 november de jaarlijkse top 50 beste bureaus van Nederland. Deze bureaus hebben bewezen goed voor hun klanten en werknemers te zorgen. Estate kreeg een mooie 7,8 van haar klanten en is specialist in B2B. Het was nog lang onrustig in Tilburg…

30 november 2017 om 01:38

Permission Based Marketing voor Melitta

Door: Pieter Voogt

Deze case is een blauwdruk voor de toekomst van marketing: Permission Based Marketing. Consumenten krijgen niet ongevraagd reclame te zien, maar kiezen er zelf voor of zij de boodschap interessant genoeg vinden om deze te bekijken. Door optimaal gebruik te maken van de mogelijkheden die de huidige techniek te bieden heeft, kiest de doelgroep zelf of zij meer relevante uitingen te zien krijgt.

27 maart 2017 om 11:45

Voor al je onlinemarketing vragen kun je vanaf nu terecht bij Pym

Door: Pieter Voogt

De ontwikkelingen in online marketing zijn zelfs voor gekwalificeerde marketeers nauwelijks bij te houden. Toch hechten steeds meer organisaties er veel waarde aan om kennis op dit gebied in huis te hebben, juist vanwege het groeiende belang ervan. Vanaf nu kunnen (online) marketeers van deze bedrijven en instellingen voor onbeperkt telefonisch onlinemarketingadvies terecht bij Pym (www.pym.today). Sparren en informatie en inspiratie opdoen bij ervaren specialisten voor een vast laag bedrag per maand.

29 maart 2018 om 09:21

PauwR en Flow.ai combineren krachten voor run op chatbots

Door: Pieter Voogt

Digital marketingbureau PauwR en chatbot-expert Flow.ai gaan samenwerken om adverteerders nog beter te ondersteunen op het gebied van chatbots. De verwachting is dat mensen over twee jaar vaker conversaties voeren met een chatbot dan met hun eigen partner. De twee Tilburgse bedrijven bieden the best of both worlds: PauwR verzorgt de content van de chatbot, terwijl Flow.ai de onderliggende techniek ervan levert.

29 maart 2018 om 09:22

Expert kiest PauwR voor digitale marketingstrategie en -uitvoering

Door: Pieter Voogt

Expert heeft voor PauwR gekozen voor de strategie en uitvoering van haar digitale marketing. Het Tilburgse bureau gaat de ‘retailketen van het jaar’ ondersteunen bij het realiseren van haar ambitieuze doelstellingen. De samenwerking behelst naast strategie en uitvoering ook conceptontwikkeling, contentcreatie en conversie-optimalisatie. “We hebben ons kompas herijkt en kunnen nu volle kracht vooruit”, zegt e-commerce manager Jeroen Menheere van Expert.

20 april 2018 om 09:37

Pak aan!

Door: Robert Van de Wiel

Onze in 10 jaar opgebouwde en uitgediepte – kennis, kracht en creativiteit gebundeld in een fysieke verzameling content. Een Merkwaardig Boek, in alle betekenissen van het woord.

27 maart 2017 om 03:25

Permission Based Marketing voor Melitta

Door: Pieter Voogt

Deze case is een blauwdruk voor de toekomst van marketing: Permission Based Marketing. Consumenten krijgen niet ongevraagd reclame te zien, maar kiezen er zelf voor of zij de boodschap interessant genoeg vinden om deze te bekijken. Door optimaal gebruik te maken van de mogelijkheden die de huidige techniek te bieden heeft, kiest de doelgroep zelf of zij meer relevante uitingen te zien krijgt.

27 maart 2017 om 11:45

Merkwaardig gedrag met 23plusone

Door: Lonneke Hoondert

Jeroen van IJzendoorn, merkdenker en strateeg bij Factor Tachtig heeft zich aangesloten bij het internationale 23plusone Friends netwerk. Met de 23plusone methode maak je gebruik van de 24 fundamentele drijfveren van de mens om ze te verbinden met je merk.

29 november 2017 om 09:03

Estate Internet in FONK top 50 beste bureaus van Nederland

Door: Maartje Krijnen

FONK Magazine publiceerde op 29 november de jaarlijkse top 50 beste bureaus van Nederland. Deze bureaus hebben bewezen goed voor hun klanten en werknemers te zorgen. Estate kreeg een mooie 7,8 van haar klanten en is specialist in B2B. Het was nog lang onrustig in Tilburg…

30 november 2017 om 01:38

Lancering Auditorium58

Door: Antoine De Jong

Voor een nieuwe eventlocatie ontwikkelde de studio van MIXED.Industries een naam, huisstijl en online strategie. Een van de meest belangrijke usp’s van deze locatie is de perfecte plek. De eventlocatie is gelegen aan de snelweg A58. De naam Auditorium58 is daar direct uit voortgekomen.
MIXED.Industries realiseerde ook de website, de social kanalen, friste de google vermelding op en zorgde voor online aanwezigheid op specifieke locatiesites. Een uitgebreide search-campagne is inmiddels gepland.

17 november 2017 om 01:18

Factor Tachtig is HubSpot Silver Partner

Door: Lonneke Hoondert

Factor Tachtig is al langer leverancier van het inbound marketing platform HubSpot. Daar plakken de Liempdse merkmakers nog een heuse titel aan vast. Factor Tachtig is Silver Partner geworden van HubSpot. Daarvan zijn er op dit moment slechts zes in Nederland.

29 november 2017 om 09:03

Fotografie voor Alku

Door: Rene Hulst, van der

In opdracht van Bureau Zuid in Tilburg realiseerde Rene van der Hulst de fotografie voor de nieuwe kozijnen en deuren productbrochures voor Alku. Vijf locatie’s in Nederland werden bezocht en vastgelegd om een optimaal beeld te geven van de mogelijkheden en kwaliteit van Alku. Art-direction : Joost Robben, styling : José Martens

16 november 2017 om 10:23

Expert kiest PauwR voor digitale marketingstrategie en -uitvoering

Door: Pieter Voogt

Expert heeft voor PauwR gekozen voor de strategie en uitvoering van haar digitale marketing. Het Tilburgse bureau gaat de ‘retailketen van het jaar’ ondersteunen bij het realiseren van haar ambitieuze doelstellingen. De samenwerking behelst naast strategie en uitvoering ook conceptontwikkeling, contentcreatie en conversie-optimalisatie. “We hebben ons kompas herijkt en kunnen nu volle kracht vooruit”, zegt e-commerce manager Jeroen Menheere van Expert.

20 april 2018 om 09:37

PauwR en Flow.ai combineren krachten voor run op chatbots

Door: Pieter Voogt

Digital marketingbureau PauwR en chatbot-expert Flow.ai gaan samenwerken om adverteerders nog beter te ondersteunen op het gebied van chatbots. De verwachting is dat mensen over twee jaar vaker conversaties voeren met een chatbot dan met hun eigen partner. De twee Tilburgse bedrijven bieden the best of both worlds: PauwR verzorgt de content van de chatbot, terwijl Flow.ai de onderliggende techniek ervan levert.

29 maart 2018 om 09:22

Factor Tachtig gaat voor goud met de Run Live Truck

Door: Lonneke Hoondert

‘Een voorbeeld voor alle content marketing aanpakken. Een in alle aspecten gedurfde en consistente aanpak’, aldus de jury van de Grand Prix Content Marketing Awards tijdens de uitreiking van 16 november. Factor Tachtig is apetrots op de gouden award voor B2B die het team samen met SAP Nederland mocht ontvangen voor de Run Live Truck-campagne.

29 november 2017 om 09:02

Voor al je onlinemarketing vragen kun je vanaf nu terecht bij Pym

Door: Pieter Voogt

De ontwikkelingen in online marketing zijn zelfs voor gekwalificeerde marketeers nauwelijks bij te houden. Toch hechten steeds meer organisaties er veel waarde aan om kennis op dit gebied in huis te hebben, juist vanwege het groeiende belang ervan. Vanaf nu kunnen (online) marketeers van deze bedrijven en instellingen voor onbeperkt telefonisch onlinemarketingadvies terecht bij Pym (www.pym.today). Sparren en informatie en inspiratie opdoen bij ervaren specialisten voor een vast laag bedrag per maand.

29 maart 2018 om 09:21

PauwR ontwikkelt Snapchat-filter voor Kärcher op de Zwarte Cross

Door: Pieter Voogt

Kärcher wilde haar partnership met de Zwarte Cross op een ludieke wijze laten ondersteunen door een online campagne. Hiervoor ontwikkelde PauwR een speciale Snapchat-filter die perfect aansloot op het motto van de Zwarte Cross “Leven vóór de dood”. De filter bereikte uiteindelijk meer dan 6 keer het aantal bezoekers van de Zwarte Cross, bijna 1,5 miljoen mensen!

06 september 2018 om 01:07

PauwR ontwikkelt Snapchat-filter voor Kärcher op de Zwarte Cross

Door: Pieter Voogt

Kärcher wilde haar partnership met de Zwarte Cross op een ludieke wijze laten ondersteunen door een online campagne. Hiervoor ontwikkelde PauwR een speciale Snapchat-filter die perfect aansloot op het motto van de Zwarte Cross “Leven vóór de dood”. De filter bereikte uiteindelijk meer dan 6 keer het aantal bezoekers van de Zwarte Cross, bijna 1,5 miljoen mensen!

06 september 2018 om 01:07

Expert kiest PauwR voor digitale marketingstrategie en -uitvoering

Door: Pieter Voogt

Expert heeft voor PauwR gekozen voor de strategie en uitvoering van haar digitale marketing. Het Tilburgse bureau gaat de ‘retailketen van het jaar’ ondersteunen bij het realiseren van haar ambitieuze doelstellingen. De samenwerking behelst naast strategie en uitvoering ook conceptontwikkeling, contentcreatie en conversie-optimalisatie. “We hebben ons kompas herijkt en kunnen nu volle kracht vooruit”, zegt e-commerce manager Jeroen Menheere van Expert.

20 april 2018 om 09:37

PauwR en Flow.ai combineren krachten voor run op chatbots

Door: Pieter Voogt

Digital marketingbureau PauwR en chatbot-expert Flow.ai gaan samenwerken om adverteerders nog beter te ondersteunen op het gebied van chatbots. De verwachting is dat mensen over twee jaar vaker conversaties voeren met een chatbot dan met hun eigen partner. De twee Tilburgse bedrijven bieden the best of both worlds: PauwR verzorgt de content van de chatbot, terwijl Flow.ai de onderliggende techniek ervan levert.

29 maart 2018 om 09:22

Voor al je onlinemarketing vragen kun je vanaf nu terecht bij Pym

Door: Pieter Voogt

De ontwikkelingen in online marketing zijn zelfs voor gekwalificeerde marketeers nauwelijks bij te houden. Toch hechten steeds meer organisaties er veel waarde aan om kennis op dit gebied in huis te hebben, juist vanwege het groeiende belang ervan. Vanaf nu kunnen (online) marketeers van deze bedrijven en instellingen voor onbeperkt telefonisch onlinemarketingadvies terecht bij Pym (www.pym.today). Sparren en informatie en inspiratie opdoen bij ervaren specialisten voor een vast laag bedrag per maand.

29 maart 2018 om 09:21

Estate Internet in FONK top 50 beste bureaus van Nederland

Door: Maartje Krijnen

FONK Magazine publiceerde op 29 november de jaarlijkse top 50 beste bureaus van Nederland. Deze bureaus hebben bewezen goed voor hun klanten en werknemers te zorgen. Estate kreeg een mooie 7,8 van haar klanten en is specialist in B2B. Het was nog lang onrustig in Tilburg…

30 november 2017 om 01:38

Merkwaardig gedrag met 23plusone

Door: Lonneke Hoondert

Jeroen van IJzendoorn, merkdenker en strateeg bij Factor Tachtig heeft zich aangesloten bij het internationale 23plusone Friends netwerk. Met de 23plusone methode maak je gebruik van de 24 fundamentele drijfveren van de mens om ze te verbinden met je merk.

29 november 2017 om 09:03

Factor Tachtig is HubSpot Silver Partner

Door: Lonneke Hoondert

Factor Tachtig is al langer leverancier van het inbound marketing platform HubSpot. Daar plakken de Liempdse merkmakers nog een heuse titel aan vast. Factor Tachtig is Silver Partner geworden van HubSpot. Daarvan zijn er op dit moment slechts zes in Nederland.

29 november 2017 om 09:03

Factor Tachtig gaat voor goud met de Run Live Truck

Door: Lonneke Hoondert

‘Een voorbeeld voor alle content marketing aanpakken. Een in alle aspecten gedurfde en consistente aanpak’, aldus de jury van de Grand Prix Content Marketing Awards tijdens de uitreiking van 16 november. Factor Tachtig is apetrots op de gouden award voor B2B die het team samen met SAP Nederland mocht ontvangen voor de Run Live Truck-campagne.

29 november 2017 om 09:02

Lancering Auditorium58

Door: Antoine De Jong

Voor een nieuwe eventlocatie ontwikkelde de studio van MIXED.Industries een naam, huisstijl en online strategie. Een van de meest belangrijke usp’s van deze locatie is de perfecte plek. De eventlocatie is gelegen aan de snelweg A58. De naam Auditorium58 is daar direct uit voortgekomen.
MIXED.Industries realiseerde ook de website, de social kanalen, friste de google vermelding op en zorgde voor online aanwezigheid op specifieke locatiesites. Een uitgebreide search-campagne is inmiddels gepland.

17 november 2017 om 01:18

Fotografie voor Alku

Door: Rene Hulst, van der

In opdracht van Bureau Zuid in Tilburg realiseerde Rene van der Hulst de fotografie voor de nieuwe kozijnen en deuren productbrochures voor Alku. Vijf locatie’s in Nederland werden bezocht en vastgelegd om een optimaal beeld te geven van de mogelijkheden en kwaliteit van Alku. Art-direction : Joost Robben, styling : José Martens

16 november 2017 om 10:23

Pak aan!

Door: Robert Van de Wiel

Onze in 10 jaar opgebouwde en uitgediepte – kennis, kracht en creativiteit gebundeld in een fysieke verzameling content. Een Merkwaardig Boek, in alle betekenissen van het woord.

27 maart 2017 om 03:25

Permission Based Marketing voor Melitta

Door: Pieter Voogt

Deze case is een blauwdruk voor de toekomst van marketing: Permission Based Marketing. Consumenten krijgen niet ongevraagd reclame te zien, maar kiezen er zelf voor of zij de boodschap interessant genoeg vinden om deze te bekijken. Door optimaal gebruik te maken van de mogelijkheden die de huidige techniek te bieden heeft, kiest de doelgroep zelf of zij meer relevante uitingen te zien krijgt.

27 maart 2017 om 11:45

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close